22 juli grand lake Rocky Mountains

22 juli 2015 - Rocky Mountain National Park, Colorado, Verenigde Staten

Woensdag 22 Juli op naar Grand Lake Rocky Mountains
Na de vele dankzeggingen van de eigenaresse Dee en dat we gesmuld hadden van de Pie en Brownies zijn we vertrokken richting Grand Lake bij de Rocky Mountains. Bij Riverstone hebben we nog even wat boodschappen gedaan bij de Wallmart. De 500 km ging goed en met afwisselend Angeliek en Marco achter het stuur waren we er rond 2 uur. Er zijn wel grote verschillen in wegen. In Wyoming zijn de wegen heel goed en worden deze ook goed onderhouden. Regelmatig konden we even stoppen voor wegwerkzaamheden. Echter in Colorado waren de wegen zeer slecht onderhouden veel gaten en hobbels en ook relatief smalle wegen. Nou ja smal? Beetje vergelijkbaar met onze provinciale wegen.
Dus om 2 uur rijden we de Winding River camping op. Echt iets voor Britt en camping met een manage. En ook heel veel Campers met paardentrailers. Je kan zelf je eigen paard bij de camper neerzetten. Er zijn daarvoor speciale bakken gemaakt direct bij je camper. Ik denk dat de volgende vakantie voor de Heuveltjes al geboekt kan worden. Mss in de herfstvakantie kun je meteen skiën. Voor ieder wat wils dus!!
We hadden honger dat we eerst nog een broodje worst hebben klaargemaakt voordat we naar het plaatsje Grand Lake zijn gereden. Een leuk  klein skidorpje nabij de Rocky Mountains. Aan het einde van de middag nog even naar het informatiecentrum van de Rocky Mountains geweest. Helaas geen grizzly's in het park of zoals Ellen de zus van Marco wel eens zegt "griezelberen"  maar genoeg andere beesten. Hopen dat we ze morgen tegenkomen. Aan het begin van de avond waren we beide een beetje moe dat we een beetje de kliekjes hebben opgemaakt. Tja moet ook gebeuren...einde van de rondreis in Amerika nadert. Gelukkig morgen nog de Rocky Mountains