11 juli grand Canyon

11 juli 2015 - Grand Canyon National Park, Verenigde Staten

Zaterdag 11 Juli Grand Canyon NP
We waren gisteren voor ons doen laat naar bed gegaan. Het was geloof ik nog net avond. Halverwege de nacht werden we rillend wakker want het was koud in onze camper. Snel een extra dekentje gepakt en lekker tegen elkaar aan gekropen. Het was inmiddels ook hard gaan regenen dat we het idee om naar de zonsopkomst te kijken ook maar uitstellen na we denken Monument Valley.
We hebben ook maar meteen lekker uitgeslapen en laat ontbeten. Het weer was alweer opgeklaard dat we lekker met het zonnetje buiten konden ontbijten. Om half 10 hebben we de bus gepakt richting Mohave Point en hebben vervolgens een mooie wandeling  van ongeveer 10 km gemaakt langs de Canyon naar Hermits Rest! Vandaar uit zijn we weer terug gegaan naar onze camping. Daar zitten we nu lekker te chillen, een beetje lezen en onze reisverhalen een beetje bijwerken. Zometeen nog wel even insmeren met aftersun. Het kampvuurtje gaat zometeen ook weer aan...hahaha
Het voordeel van zo'n grote camper is dat je er van alles kan instouwen. En dat doen we dus ook maar!!
Morgen gaan we naar Monument Valley. Ik (Marco) ben wel heel benieuwd hoe dat er uit ziet in het echt en niet alleen van films en tv
Liefs van ons

1. Rob:
    12 juli 2015
    Hier een berichtje vanuit regenachtig Nieuwleusen waar vanaf morgen weer een fijne nieuwe werkweek van start gaat.

Ingrid en ik genieten nog steeds erg van jullie foto's en verhalen! Ga zo door.

Hebben we meteen voor het slapen gaan weer wat om over te dromen. Een geweldige reis!

Voor wat betreft het volstouwen van die camper een kleine tip: denk je er wel aan dat je hem nog een keer moet uitpakken en achter laten? Er wacht jullie nog een verhuizing naar de boot.... :-)

We kijken uit naar het volgende verhaal!
    Groetjes, Rob en Ingrid
  2. Marco en Angeliek Heres:
    13 juli 2015
    Hoi Rob

Bedankt voor je berichtje . Het volstouwen is het hout voor het kampvuur . Dat gaat er rap doorheen . Marco is helemaal in zin. Element met het vuur en de blokjes hout