29-06 SAN Francisco - Sonoma Coast State park

29 juni 2018 - Sonoma Coast State Park, Verenigde Staten

We zijn vroeg wakker en hebben heerlijk geslapen. Op het Anthony chabot Regional park stonden veel Nederlanders die vandaag de camper moeten inleveren . Wij gelukkig nog niet 👍🏻!

We hebben ook dan nog van allerlei dingetjes gekregen en het is mooi dat spullen die over zijn zo een nieuwe eigenaar krijgen !

We doen het rustig aan omdat we met mijn ouders hebben afgesproken om 1100 - 1130 uur op het station in  San Leandro. We kunnen de camper om 1200 uur ophalen en het is met 1,5 kilometer van het station af. Dus wij douchen op ons dooie gemak en genieten van de zon. En dan belt ons mam op om 1000 uur...  ze zijn al op het station en wij nog op de camping, snel pakken we verder in en rijden binnen een half uurtje naar het station .

Een bijzonder momentje om je ouders in Amerika een dikke knuffel te geven na de avonturen met de portomonnee! Gelukkig hebben we samen met road bear en travelhome een goede oplossing bedacht en rijden Marco en ik beide campers . Mijn ouders zijn echte toeristen 😉. Mama belooft om een lekker ontbijtje te maken en de afwas te doen en mijn vader zal zich later ontpoppen tot hoofd champignonrijger 😂😂 !

Het ophalen van de camper gaat voorspoedig en dan gaan we op weg ! Eerst door de files van SAN Francisco ( en dat waren er een boel ) en op naar de kust . Rond de klok van 5 uur komen we aan op wrights beach en staan we met beide camper letterlijk op het strand ! Werkelijk fantastisch !

We hebben honger omdat we vanmiddag niet hebben gegeten en we maken alvast snel een bordje soep en ondertussen steken we de BBQ aan !

De groentespiezen worden gemaakt en de worstje en steak worden op de BBQ gelegd . En daarna heerlijk kampvuur met koffie en de zon in de zee zien zakken !

Een super begin van deze mooie reis !! We genieten volop !

Oja ons mam en pap hebben een mooie camper en een groot en breed bed ! Luxe hoor !!

1. Pastoor Leendert Spijkers:
    1 juli 2018
    Ik wens jullie veel plezier
  2. Willem en Clasien:
    2 juli 2018
    Geweldig om dit samen met je ouders te doen en de ouders natuurlijk met de kinderen. Geniet er lekker van.
  3. Nel Derks:
    2 juli 2018
    Heel veel plezier met z'n vieren
  4. Paulien:
    3 juli 2018
    Heel veel plezier en kijk uit naar de mooie foto’s en verhalen .