27-07 Yosemite

27 juni 2018 - San Leandro, California, Verenigde Staten

Na het goede nieuws van vanmorgen over de omboekingen van de campers zijn we lekker gaan wandelen in Yosemite.
Eerst een mooie wandeling naar Mirror Lakes waar we een mooi uitzicht hadden op Half Dome. Het blijft een supergaaf uitzicht. Daarna zijn we met de gratis bus naar Yosemite Village gereden waar we lekker geluncht hebben in het Majestic Hotel. Een heerlijk soepje en zalm....jammie jammie.

In de middag de shuttle naar El Capitain waar een klimmer uitleg gaf hoe ze El Capitain beklimmen. Wel gaaf die haken die wel meer dan 1500 kilo kunnen houden. Op de andere berg waren ze nu wel aan het klimmen. We konden ze mooi zien door de telescoop. Daarna lekker gerelaxt aan het water en nog ff de Yosemite waterval bekeken. Nog een paar weken en dan droogt hij door gebrek aan smeltwater op.

Het was inmiddels al einde vd middag en we voelden de kilometers wel. In de avond wat vissticks en zoete aardappelen en lekker een haardvuurtje. Om 22 uur was het aardedonker en vielen onze luiken ook dicht. Via de app lazen we ook dat Jan en Maria de draad ook oppakten Ze hadden heerlijk gegeten aan de haven