12-06 Grand Teton - Chokecherry Campground

12 juni 2018 - Deer Creek State Park, Verenigde Staten

Vanmorgen was het net als gisteren koud in de camper. Maar de verwarming deed het en de koffie met vers brood smaakte heerlijk. De Tetons staken met hun besneeuwde toppen strak af tegen de blauwe hemel. Daarom snel nog ff een fotomomentje om de Grand Tetons goed te fotograferen. Uiteraard waren we om 8 uur 's ochtends niet de enige. Chagrijnige Japanners waar we snel klaar mee waren en geheel per ongeluk in beeld bleven staan -:) sorry maar Japanners op vakantie zijn heel vervelend!!...bij het onbeschofte af!!
Daarna in Jackson nog ff de benzinetank gevuld en we zijn op weg.

Na een mooie tocht door de bergen kwamen tegen half 12 aan bij Montpellier en zagen we de Subway!! Een lekker broodje en WIFI!! Na het thuisfront weer up to date hebben gehouden en gesmuld van een heerlijk broodje zijn we via Bear Lake naar Evaston gereden waar we de laatste boodschappen die we gisteren vergeten waren hebben gehaald. Tegen half 5 waren we op onze Camping Chokecherry Campground in Deer Creek State Park. Pfff wat een hitte wel 30 graden pfff. Wat een verschil op 500 km!!
Snel korte broek aan en een Coronaatje!! Zojuist heerlijk geBBQt en kijken nu hoe de zon langzaam achter de bergen verdwijnt. We staan nu op een plek met water, elektra en riolering zodat we net lekker hebben gedoucht. We zitten nu lekker buiten te genieten.

Morgen naar Moab wat het 40 graden wordt. In de middag lekker zwemmen !!

Oja vandaag hebben we geen kerstliedjes gezongen maar zomerliedjes en muziek uit het foute uur . Deze duurde alleen wat langer dan een uurtje 😎😎