06-06 Mount Rushmore - Hill City - Deadwood - Spearfish

6 juni 2018 - Spearfish, South Dakota, Verenigde Staten

We zitten nu lekker buiten naast onze camper op een mooie KOA camping vlak buiten Spearfish. Full Hooked up zodat we mooi alles kunnen dumpen, aanvullen en testen. Testen?? Ja testen, we hebben een spiksplinternieuwe camper mee en wij zijn de eerste gebruiker! Er stond zaterdag maar 1100 miles op teller. Alleen gereden vanaf de fabriek van Roadbear naar Denver. Kortom de meeste slangen zaten nog in de verpakking hahaha.
Zoals we gisteren al zeiden, zijn we vanmorgen vroeg eerst weer naar Mount Rushmore gereden om de presidenten nu in de mooie ochtendzon te zien en stiekem ff de gratis WIFI te gebruiken. De primaire levensbehoefte toch!!?? Daarna doorgereden naar Hill City om de stoomtrein 1880 van de Black Hills Railroad te zien vertrekken. Wel grappig om te zien dat alles nog werkt en er tip top uitziet. Na een bak koffie (lees heet slootwater) op naar Wild Bill in Deadwood, go ahead make my day Punk!! Al snel liepen we vanmiddag van de ene saloon naar de andere saloon binnen in de Main Street !! We zagen ook nog een oude postkoets met paarden door de straat rijden dat ik al bijna het gevoel kreeg Dirty Harry, John Wayne of Lee van Cleef tegen het lijf te lopen. How the West Was Won maar ipv de kaarttafels nu de elektronische fruitmachines-:). Zou Wild Bill met twee azen, twee achten en vijfde onbekende kaart anno 2018 meer geluk hebben gehad??
Het was tevens ook lunchtijd dus een lekkere megagrote Wild Bill burger ging er wel in. Op het moment van tikken is die nog niet verteerd!!. Pfffff wat een ding, maar het was wel een topburger!! Met goed gevulde magen zijn we verder gereden en hebben in de Spearfish Canyon nog ff een watervalletje bezocht.
Kortom nu zitten we weer lekker te chillen en te surfen en ga we vanavond weer dromen over geisers. Yep we zijn al dicht in de buurt van Yellowstone

1. Martijke van Laarhoven:
    Comboys, burgers and beer sounds like the "AMERICAN DREAM"😋
  2. Maria Meulepas:
    7 juni 2018
    Lekker, en ik zie jullie hebben mooi weer, bewaar wat voor ons.
    Super mooie foto’s , nog even en wij zijn er. Wij hebben nu de fiets3daagse gefietst(3x60 km)
  3. Willem en Clasien:
    7 juni 2018
    Het is echt genieten om jullie verslagen te lezen.
  4. May en Corry Derks:
    7 juni 2018
    Wat een schitterend weer!