Nog een paar nachtjes !

21 juni 2015 - Empel, Nederland

Hoi allemaal,nog een paar nachtjes dan is het zover ! Dan gaan we de mooiste dag van ons leven tot nu toe meemaken met daarin direct er achteraan natuurlijk een mooie reis naar Amerika, met als klap op de vuurpijl een cruise door de Caribbean.Wij zijn erg benieuwd hoe dat ons gaat bevallen. Inmiddels zijn we met de laatste zaken voor de bruiloft bezig en voorbereidingen voor de mooie reis. Ondanks nog een paar drukke dagen is de voorpret zeker al begonnen.Gisteren hebben we onze vrijgezellendag gehad. Het was gezellig met mooi weer en super top geregeld. We zijn beide in Den Bosch gebleven en hebben ons zeker goed vermaakt. Wij gaan jullie proberen in Amerika op de hoogte te houden van onze mooie reis zoals we dat afgelopen jaar ook voor Nieuw-Zeeland hebben gedaan. Soms kan het wat langer op zich laten wachten omdat we niet overal internet hebben !

1. Wilmy:
    21 juni 2015
    Een hele mooie huwelijksreis en een mooie vakantie toegewenst, met veel liefde en geluk...
  2. Gerrie:
    21 juni 2015
    wij wensen jullie nog veel voor pret , mooi weer op deze feestelijke dag, en lang en gelukkig leven samen.
    En wij kijken weer uit naar jullie reis verslag
  3. Maria Meulepas:
    21 juni 2015
    Wij zijn ook benieuwd naar jullie reisverhalen maar natuurlijk eerst de bruiloft. We hebben er zin in en duimen voor mooi weer
  4. Marion verhoeven:
    21 juni 2015
    Heel veel plezier met de laatste voorbereidingen en geniet er lekker van samen en met jullie familie en vrienden
  5. Angelike Ulrich:
    21 juni 2015
    Wij wensen jullie een hele fijne dag en een super leuke vakantie..En dat jullie dromen uit mogen komen..Groetjes Frank en Angelike Ulrich
  6. Eric Ulrich:
    22 juni 2015
    Een hele fijne dag en veel geluk samen. Geniet van de reis. Groetjes Eric & Annette Ulrich
  7. Willem en Clasien:
    22 juni 2015
    Wat een leuke tijd voor jullie. Alle voorbereidingen voor het huwelijk en natuurlijk ook voor de huwelijksreis, jullie zijn ontzettend druk. Geniet ervan, op naar vrijdag!!
  8. De Heuveltjes:
    22 juni 2015
    Het vrijgezellenfeest was inderdaad zeer geslaagd.
    Een leuke dag gehad, wat eindigde in een gezellig samen zijn tussen de mannen en de vrouwen...
    Wat was je nieuwsgierig Angeliek !!
    en je reactie "op het moment dat je doorkreeg dat Marco ook ergens in de buurt was" was geweldig om te zien... jammer dat we daar geen beelden van hebben...haha...
    Maar goed, nu komt de bruiloft en de huwelijksreis wel erg dicht bij; geniet er van en laat ons maar lekker meegenieten via dit reisverslag !!!