Topdag echt heel Super

26 juni 2015 - Den Bosch, Nederland

We zijn getrouwd ! het was echt een hele geweldige dag met super weer ! alles is goed gegaan en we genieten volop !

1. Gerrie:
    27 juni 2015
    Het was FANTASTISCH
  2. Maria Meulepas:
    Ja en nu op vakantie , genieten dat doen jullie volop, goeie reis
  3. Carin:
    27 juni 2015
    Het was zeker een top dag! En jullie genieten nog wat langer! Goede reis en fijne vakantie!
  4. Ingrid:
    28 juni 2015
    Het was zeker een geweldige dag. Jullie straalden de hele dag van oor tot oor!!! En wat was het allemaal tot in de puntjes goed geregeld en verzorgd. Fantastisch om te zien en dankbaar dat wij hier getuige van mochten zijn! Nu lekker genieten van een super huwelijksreis.... Geniet ♡
  5. Willem en Clasien:
    Geweldige dag bij jullie beleefd. Wat hebben we genoten, vooral hebben we van jullie genoten; wat jullie uitstralen aan geluk is ongekend. Geniet van jullie reis daarna zien we julie heel graag terug in Empel.