Tweede dag Cruise Sint Maarten

27 juli 2015

We zijn nu op Sint Maarten. Sint Maarten heeft een Nederlands en een Frans deel. We hebben voor vandaag een 4x4 tour geboekt en we zijn nu op het Franse deel. Lekker gezwommen en gegeten bij zo'n echte beach tentje op de Carribean. Het is nu bijna 15 uur in de middag. We gaan zo terug om op tijd weer aan boord te gaan. En het leuke is hier kan je gewoon betalen in Euro's, dus dat hebben we maar even gedaan...hahaha
Tot snel! Liefs van ons

1. Maria Meulepas:
    27 juli 2015
    Wat lekker , nog maar even genieten want het aftellen is begonnen.
  2. Martijke van Laarhoven:
    Geniet van de cruise op jullie love boat! Nog eventjes en jullie eerste reis als echtpaar Heres zit erop maar er zullen nog wel meer reizen volgen.

Groetjes,

Edward en Martijke
  3. Carin:
    27 juli 2015
    Wat gaaf allemaal. Maar eh waar blijven de foto's?
  4. Ellen:
    28 juli 2015
    Na 15 dagen terug uit de bloedhete Méditerranée kunnen wij wel een heel boek lezen van jullie reisverhalen. Wow wat een belevenissen hebben jullie beleeft!
    Vanaf onze camping liepen we rechtsaf 700 m langs diverse winkels en restaurantjes naar het strand en linksaf 700 m naar het permanente Europark. Las Vegas a la Marco en Angeliek met neon lichten sávonds. Gezellig en zwoel!
  5. Brechje Lubse:
    28 juli 2015
    Hoe leuk is dit! Ben wel erg benieuwd naar de beach tent dus foto graag.....