Dinsdag 14 Juli Arches NP

14 juli 2015 - Arches National Park, Utah, Verenigde Staten

Nadat we maandagavond lekker hadden geBBQed (dit schrijf je volgens mij anders maar klinkt wel Amerikaans) zijn we dinsdagochtend naar Arches NP gereden. Een ritje van een uurtje waar we meteen naar de achterkant van het Park zijn gereden. Daar hebben we de mooie maar moeilijke Devils Garden Trailhead gelopen richting de Double O Arche. De reden hiervoor is dat je deze wandeling het beste in de ochtend kunt doen als het niet zo heet is. Een hele goede keuze want tegen de middag was het niet te harden. Het was af en toe best wel klauteren maar het uitzicht was fantastisch!!. In de middag zijn we teruggereden naar het begin van het park waar we bij de North en South Window zijn wezen kijken. Ook hier een mooi uitzicht op Double Arche en de Parade of Elephants. Dit zijn wel hele mooie Arches. Daarna hadden we de smaak te pakken en zijn nog langs alle andere uitzichtpunten gereden zoals Balanced Rock, Delicate Arche en een aantal andere lookouts. Vol van deze mooie indrukken kwamen we aan het einde van de middag aan op Devils Garden Campground. Hier waren we in de ochtend al voorbij gereden. Een heerlijke camping zonder voorzieningen en een zeer mooi uitzicht op het Park. Tussen de buien door (daar zijn ze weer, het schijnt erbij te horen voor de maanden Juli en Augustus) hebben we nog lekker geBBQed. Na de laatste bui vlak voor de schemering zagen we nog een mooie dubbele regenboog en een mooie zonsondergang. Met die mooie beelden zijn we lekker saampjes in slaap gevallen. Lekker dromen over onze volgende belevenissen!!
Liefs van ons

1. Maria Meulepas:
    16 juli 2015
    Hoi genieters , wat grappig die trail Devens barden hebben wij ook gelopen schitterend. Wat heerlijk dat jullie het zo naar de zin hebben en genieten.
    Fijn om jullie woensdag even aan de telefoon te hebben en effen jullie stem te horen.hier in Nederland word het nu ook warm en gaat de temperatuur naar 29 graden heerlijk in de tuin niksen ha ha.
    Vandaag weer op de kindjes van Femke en Marcel passen gezellig, voor jullie nog veel vakantie plezier en we zien weer uit naar jullie verhalen .
    Knuffel Jan en Maria