Amerika 2018

27 mei 2018 - Nederland, Nederland

Dag Allemaal !

Binnenkort gaan wij weer voor ruim 6 weken naar Amerika. we gaan met de camper een roadtrip maken van Denver naar Seattle ! De laatste 2,5 week komen mijn ouders over en zullen we gezamenlijk een stuk van de route afleggen van San Francisco naar Seattle.

We hopen veel nationale parken te bezoeken en de genieten van omgeving en natuur. En natuurlijk in de avonduurtjes aan het kampvuur en proberen deze keer niet direct de huisraad uit de kastjes te rijden ;-)

1. Rob:
    Howdy !

Geniet er van, ik lees op een afstandje mee. Graag veel updates en foto’s !
    🤗
  2. Willem en Clasien:
    27 mei 2018
    Heerlijk dat jullie weer de reisverhalen met ons gaan delen. Goede reis en heel veel plezier.
  3. Maria Meulepas:
    27 mei 2018
    Ja wij gaan ook aftellen, nog even en dan zijn wij er ook ha ha, missen nog ons reisschema!
  4. Marco en Angeliek Heres:
    27 mei 2018
    jullie reisschema komt nog ! eventjes geduld ;-)
  5. Sandra van Dinther:
    Leuk! Heel veel plezier!
  6. Ingrid:
    27 mei 2018
    Leuk om jullie ervaringen te lezen en zo mee te kunnen genieten!
    Veel plezier samen!
  7. May en Corry Derks:
    27 mei 2018
    Hoi Angeliek en Marco. Hoorde vanmiddag van jullie geplande reis. Heel veel plezier in Amerika. Wij hopen er ook nog een keer te komen. Voorlopig doen we het met jullie verhalen.
    Groetjes May en Corry
  8. Carin:
    27 mei 2018
    Heej, wat gezellig dat we weer kunnen meegenieten via julli verhalen. Veel plezier!
  9. Erica de Jong:
    27 mei 2018
    Wat leuk dat jullie weer met de camper gaan rondreizen! Ik lees graag weer mee om inspiratie op te doen voor later als wij ook willen gaan rondtrekken met een camper.
    Goede reis en heel veel plezier!!
  10. Johan en Sabine:
    28 mei 2018
    We gaan met plezier lezen wat jullie beleven. Een hele goede en fantastische reis.
  11. Ellen:
    28 mei 2018
    Altijd heerlijk om jullie verhalen te lezen en de foto's te bekijken. Goede reis en veel plezier! Jan en Maria, jullie ook he?!
  12. Brechje Lubse:
    28 mei 2018
    Nu al nieuwsgierig! Alvast goede reis en veeeeel plezier
  13. Jeroen en Renske:
    Veel plezier. Jeroen gaat onderwijl oefenen met squashen😜. Goede reis alvast. 😘
  14. Rudo:
    29 mei 2018
    veel plezier, hoop dat jullie niet al te veel last gaan krijgen van orkanen en overstromingen