03-07 Jedediah Smith RW SP - Bullard Beach

3 juli 2018 - Bullards Beach, Verenigde Staten

Na onze ochtenrituelen, we zaten al om 8 uur aan het ontbijt, zijn we een mooie wandeling gaan maken bij onze camping. Voordat we de Stout Grove wandeling konden maken moesten we een voetgangersbruggetje over die speciaal in de zomermaanden wordt aangelegd. Ter hoogte van de brug hebben we ook meteen het NK Schiffelen gehouden !!! Jan was de duidelijke winnaar. Voor wie niet weet wat het betekent ....veel plezier met googelen -:)

Daarna de campers gepakt en onze route langs de kust vervolgd. Onderweg nog een paar keer gestopt bij Samuel H. Boardman State Scenic Corridor waar we the Whales Head en de Arch Rock hebben bezocht. Wederom heerlijk geluncht in onze camper. Het is aan de kust wel kouder en er staat meer wind. Bij onze laatste stop bij Cape Blanco Lighthouse werden we bijna weggeblazen en was het koud.

We besloten maar meteen door te rijden naar onze camping waar we in de middag met een ijsje in de hand nog lekker hebben genoten van het zonnetje. In de avond weer BBQ en Rikken. Kortom heerlijk ontspannen!!
Morgen (lees vandaag) 300 km naar Crator Lakes NP. Het is vandaag ook onafhankelijksdag. Ben benieuwd of we onderweg nog festiviteiten tegen komen

1. Gerrie:
    5 juli 2018
    Schiffelen of Schuffelen is met steen over de oppervlakte van het water gooien.Deed Jan al toen wij met hem op vakantie gingen, dus hij is geoefende schuffelaar!!!!
  2. May en Corry Derks:
    5 juli 2018
    Pas nog geschuffeld bij de Maas in Oeffelt.