Camper opgehaald en naar Yosimite

30 juni 2015 - Groveland, Verenigde Staten

Daar zijn we weer!
Soms moet je ff geduld hebben en komen er 3 reisverhalen achter elkaar!!
Het komt dat we nu op een camping staan in Groveland vlak bij het begin van Yosimite NP en we gratis WIFI hebben en we blijven Nederlanders hahaha.

Vanmorgen waren we voor 6 uur wakker en aangezien er geen tv en worstenbroodjes waren zijn we maar opgestaan. Een lekker ontbijtje in zo'n klassiek vijftiger jaren stijl. Helemaal prima...ik voelde me net Marty Mcfly in Back to the Future " save the clocktower" zullen we maar zeggen! Snel weer op de kabel tram geklommen...het blijft leuk!
Snel nog even naar Lombard Street . Deze straat is een van de steilste van SF en zeker de bochtigste en nog even naar Fischerman's Wharf voor een bakkie. Toen met het trammetje weer terug naar het hotel om uit te checken

Het volgende avontuur, het ophalen vd camper gaat gebeuren. Eerst met BART naar San Leandro en daarna met de taxi naar de Camperverhuurder Apollo. Na een klein uurtje wachten konden we de formulieren invullen. Jeetje wat een groot ding bijna 30 feet lang!!..Gewoon een kleine vrachtwagen. Na een korte uitleg zijn we vertrokken voor de boodschappen om vervolgens in de avondspits te belanden (niet echt leuk als je nog een beetje aan de camper moet wennen). Om even na zes uur reden we de camping op...pffff het is meteen heet. Morgen wordt het zelfs 39 graden!!

1. Gerrie:
    1 juli 2015
    Camper rijden went gauw is zelfs verslavend
    En daar rijden niet zoveel Roemenen!!
    Geniet ervan
  2. Ellen:
    1 juli 2015
    Ja SF Back to the Future. Het is ook 9 uur vroeger dan hier in Holland. Geniet van de extra tijd hihihi.
  3. Lies & Hans Schutte:
    1 juli 2015
    Het klinkt allemaal geweldig Wat een indrukken doen jullie allemaal op. Heb je wel een groot rijbewijs voor zo'n grote camper. Nou véél plezier en goede reis verder.
  4. Maria Meulepas:
    1 juli 2015
    Heel gezellig allemaal klinkt goed. Wij hebben het in Dresden ook naar de zin hele mooie stad en veel kultuur en niet te vergeten lekker weertje kus en knuffel Jan en Maria
  5. Willem en Clasien:
    1 juli 2015
    Hallo geluksvogels, wat jullie beleven is natuurlijk geweldig. Die temperatuur van 39 kennen we hier inmiddels ook bijna. Niet klagen maar genieten en dat is jullie zeker toevertrouwd. Julie hebben nog lekker wat te gaan in jullie prachtig avontuur. Lieve groet van ons.