13-06 Deer Creek State Park - Moab

13 juni 2018 - Moab, Utah, Verenigde Staten

We zitten nu in de camper in Moab de airco uit te proberen. Het is nu (18 uur in de avond) nog 37 graden. Vannacht wordt het niet kouder dan 23 graden. Kortom we zijn gearriveerd in het hete deel van de USA.

Vanmorgen werden we geconfronteerd dat onze waterheater het niet meer deed. Wat we ook probeerde niks lukte en we hadden ook geen bereik met onze telefoons. Na het ontbijt besluiten we dan maar om terug te rijden naar Heber City om de helpdesk van Roadbear te bellen. Nadat we wegreden spraken we de campinghost ook nog even aan. Wellicht dat hij wist waar het aan lag. Ook hij kon ons niet verder helpen maar vertelde wel dat hij vorig jaar met pensioen is gegaan en dat hij voorheen werkzaam was aan de assemblagelijn van de F-35 JSF van Lockheed Martin in Fourth Worth. Hij zei ook dat hij meegebouwd had aan de 2 Nederlandse toestellen! Grappig detail voor een vliegtuigfanaat als Marco.

Tegen negenen hadden we uiteindelijk contact met de helpdesk van Roadbear en zij zeiden dat Arches Repair in Moab het euvel wel kon maken. Moab is vandaag toch onze eindbestemming dus dat komt goed uit. Na een tochtje van ongeveer 400 km met veel wegwerkzaamheden en wachten voor eenrichtingsverkeer kwamen we tegen 14:15 uur, bij Arches Repair, in Moab aan. Ondanks de drukte hoefden we maar 20 min te wachten. Uiteindelijk bleek dat het ontstekingsmechanisme niet naar behoren bleek te functioneren en die hebben ze vervangen. Zou eigenlijk niet mogen bij een spiksplinternieuwe camper!! maar ja hij doet het weer -:)

Uiteindelijk conform plan lagen we om 15:30 uur toch lekker in het gemeentelijke zwembad van Moab. Dat was de vorige keer in 2015 goed bevallen en ook nu toppie joppie!! Lekker ff zwemmen heerlijk! We draaien nu een wasje en het begint gelukkig wat af te koelen in de camper.

De steak en groentenspies liggen al op de BBQ en het ruikt heerlijk. Mss dat we nog een spelletje doen. De uitslag!!! Die lees je waarschijnlijk in het volgende reisverslag van A&M

1. Willem en Clasien:
    14 juni 2018
    Wat een verschil in temperaturen zeg. Heeft natuurlijk allemaal zo zijn charmes.