Het laatste verhaal van onze reis

10 juni 2022 - Den Bosch, Nederland

Tja en daar ben je dan, op maandagmiddag weer terug op Schiphol nadat we een klein uurtje hebben gewacht voordat we naar de gate konden (gate was nog bezet...). Daarna was het druk bij de paspoortcontrole, maar gelukkig ging net de zelfscan open en dus was dit toch nog snel gepiept. Echter toen was het wachten op de koffers. Dat duurde lang en je kan dan ook merken dat het druk is op Schiphol. Gelukkig zagen we daarna snel mijn ouders !. Na een stevige knuffel zijn we op weg gegaan naar huis.

Thuis aangekomen hebben we lekker een late lunch genomen en is Angeliek het bed in gedoken. Helaas doet de schouder en arm erg zeer en is er uitval van de duim en wijsvinger. We kunnen gelukkig vanmiddag nog terecht bij de Huisarts. Helaas zijn we nu 2 weken verder en na ettelijke bezoeken aan de huisarts, fysio en ziekenhuis hebben we met toch wel traantje moeten besluiten om onze reis met de camper door Europa te annuleren na de gesprekken met de Huisarts en Neuroloog. Gelukkig is de pijn nu draaglijker maar Marco zegt "Ze hebben je niet platgespoten maar platgepilt".   Gelukkig moet wel alles goed komen maar het kan nog een tijdje duren, maar gelukkig hebben we familie ons heen. Die hebben we zeker gemist !

1. May en Corry Derks:
    10 juni 2022
    Fijn dat je weer terug in NL bent. Veel beterschap met je schouder. Tot ziens en bedankt voor alle verhalen.
  2. Erica de Jong:
    10 juni 2022
    Oh wat ontzettend jammer dat jullie trip door Europa niet door kan gaan.
    Maar hoe cliché ook; gezondheid gaat voor alles.

Wanneer jullie de Europese trip straks alsnog kunnen maken kunnen jullie nog veel meer genieten van de reis als Angeliek weer een gezonde en pijnvrije schouder en arm heeft.

Ik wens Angeliek heel veel beterschap!
  3. Marijke Bongers-Meulepas:
    10 juni 2022
    Fijn dat jullie weer goed zijn gearriveerd en weer thuis zijn. Nu kun je goed aan je herstel werken van je schouder. Wens je veel beterschap en rust maar goed uit. Bedankt voor het meereizen van jullie!
  4. Marga:
    10 juni 2022
    Ontzettend jammer voor jullie, maar hier doe je niets aan. In ieder geval heel veel beterschap.
  5. Monique:
    10 juni 2022
    Oh wat een nare reden om de vakantie te annuleren. Dan is het immers niet zo maar een pijntje. Veel beterschap, Angeliek.
    Tot een volgende reis. Er blijven zo wel extra veel vakantiedagen over.
  6. Dickie van Wijk:
    10 juni 2022
    Wat spijtig dat jullie plannen uitgesteld moeten worden. Een heel goed herstel gewenst Angeliek!!
  7. Onno Paans:
    10 juni 2022
    Sterkte, en een voorspoedig herstel toegewenst. Wat naar om zo je droomreis te beëindigen. We hebben mee genoten van jullie reis. Nu eerst het belangrijkste, herstellen en wie weet, kan je nog eens aan een avontuur beginnen.
  8. Ruud en Friedi:
    10 juni 2022
    Toch ook een beetje mazzel dat de pijn pas in de laatste dagen van de reis in Amerika is begonnen. Deze hebben jullie gelukkig wel af kunnen ronden. Ik heb jullie met veel plezier ( en veel " oh ja daar zijn wij ook geweest" ) gevolgd. Nu herstellen en dan hopelijk snel een volgende reis.
  9. Nicole:
    10 juni 2022
    Welkom thuis en veel beterschap!
  10. Annie nillezen:
    10 juni 2022
    Bedankt voor je verhalen en veel beterschap dat is nu toch wel beter jammer maar komt vast nog wel een volgende keer groetjes Gerrit en Annie nillezen
  11. Petra Glorie:
    10 juni 2022
    Wat ontzettend jammer!! Maar doe lekker rustig aan. De mooie belevenissen in Amerika neemt niemand jullie meer af. En Europa komt ook vast nog een keer. Pas goed op jezelf!!
  12. Marion Heres:
    11 juni 2022
    Ach wat sneu! Eerst je schouder en de rest maar weer in orde. En twee op je pracht ervaringen 😊