Examenstress....

2 maart 2022 - Den Bosch, Nederland

Lang geleden hadden we op school examenstress. Zouden we zijn geslaagd of niet ?
Nou zo voelde de Corona test vanochtend ook.  Toch ook wel bijzonder dat je dit zo kan ervaren.
Gelukkig is Angeliek negatief getest en Marco heeft een herstelverklaring omdat hij eerder in februari positief was getest.
Het waren de afgelopen 2 weken een soort zelf opgelegd quarantaine maar we zijn geslaagd en de vlag kan uit !

De koffers hebben we gisteren gepakt en het past precies. De Roadbooks zijn gereed en geprint en het huis is nagenoeg schoon.
Morgen op naar Las Vegas ! Zaterdag halen we dan onze camper op (alias de mini brandweerwagen zoals we hem zelf noemen).
We zien we dat het komende dagen nog behoorlijk afkoelt in Las Vegas en omgeving tot ongeveer 16-20 graden,  maar dat is prima om lekker te wandelen.
Nu kunnen we eindelijk (na 2 eerdere pogingen die gestrand zijn vanwege het hete weer) naar Valley of Fire state park en niet in de hitte maar met lekkere temperaturen,
de wandelingen maken die we graag willen doen.

Het programma voor de eerste week is dat we na een bezoek aan Las Vegas doorreizen naar Valley of Fire State Park, Lake Mead, Hooverdam, Red Rock Canyon National Recreation Area om ergens op 10 maart in Death Valley National Park te zijn.  We hopen dat de lange broeken de komende tijd in de tas kunnen blijven, maar zien ook dat het met name in de avond en ochtend nog koud is. Maar dat komt wel goed. Dan kunnen we goed slapen.

Het droomreis gaat nu echt beginnen ! Let's the party started !

1. Nicole:
    2 maart 2022
    Fijn! Goede veilige reis!
  2. Marga:
    2 maart 2022
    Veel plezier en een goede reis gewenst.
  3. Maria Meulepas:
    2 maart 2022
    Hé eindelijk jullie lang verwachte droom gaat in vervulling, we wensen jullie een fijne vliegreis en een heerlijke vakantie nou ja wel een erg lange vakantie. Liefs Jan en Maria.
  4. Marijke Litjens:
    2 maart 2022
    Geniet van deze geweldige ervaring
  5. Gerrie:
    2 maart 2022
    Ga genieten wij volgen jullie
  6. May en Corry Derks:
    2 maart 2022
    Marco en Angeliek een hele fijn verblijf in Amerika! Maak er een mooie tijd van! Groetjes uit Landhorst.
  7. Malissa:
    2 maart 2022
    Gaaf!! Heel veel plezier en geniet ervan :)
  8. Carin:
    2 maart 2022
    Eindelijk is het zover! Jullie droomreis gaat beginnen! Goede reis, geniet en maak samen mooie herinneringen. Liefs Rob, Carin, Maud & Tijn
  9. Susanne:
    2 maart 2022
    Heel veel reisplezier gewenst!
  10. Reis sylvia ploos van amstel:
    2 maart 2022
    Goeie reis en geniet van deze super vakantie ik ga jullie zeker volgen 👍🏻😀
  11. Martijke van Laarhoven:
    Hoi Marco en Angeliek,

Na alle (examen)stress dan nu eindelijk tijd om te gaan genieten.
    We gaan jullie volgen en hopen stiekem dat we ook een beetje kunnen meegenieten van al het moois wat jullie gaan zien. Heel veel plezier samen.

Groetjes Edward, Tijk, Thijs, Liene en Harrie
  12. Johan en Sabine:
    2 maart 2022
    Heel veel plezier, eindelijk gaat jullie reis beginnen!!
    Groetjes uit Elst
  13. Marijke Bongers-Meulepas:
    3 maart 2022
    Een goede reis en veel plezier in Amerika!! Geniet er samen van! Gr. Marijke Bongers.