Dag 69 10052022 Bryce National Park

10 mei 2022 - Bryce Canyon National Park, Verenigde Staten

Vandaag hadden we een extra dagje Bryce gepland en wilden we eigenlijk de uitzichtpunten langs de route rijden met de camper. Echter helaas is Marco ziek geworden vannacht en heeft meer de WC gezien dan zijn bed. We denken dat Marco een buikgriep heeft en vandaag lekker bij de camper blijft.

Dit betekent dat Britt en Angeliek erop uit trekken. Het eerste tripje was richting Bryce City met de shuttle bus om voor Marco te kijken of ze yoghurt hebben en ook Imodium.  Normaal hebben we dit altijd bij , maar helaas deze vakantie niet. Ook omdat ze normaal ongebruikt blijven gaan ze over de datum. Gelukkig konden we in de veel te dure Groceries ook Imodium vinden en zijn we met de bus terug gegaan naar de campground die ook stopt bij het Visitor Center (waar ze gratis WiFi hebben !!). We hebben bij Marco gekeken hoe het gaat.

Die ligt lekker in zijn bed en hopelijk gaat de paracetamol en Imodium snel werken.

Van Marco hoeven we niet bij de camper te blijven en zodoende zijn we met de Shuttle Bus naar Bryce Point gegaan. Daar hebben we kort bij het uitzichtpunt gekeken en daarna zijn we naar de General Store gegaan en hebben daar een pizza als lunch gegeten. En van daaruit zijn we weer terug naar de camper gegaan om te kijken hoe het met Marco is.   Daar lijkt het ietsje beter te gaan en de Yoghurt blijft binnen.

Britt wilde nog graag de prairie dogs bekijken en zodoende zijn we voor de 3x keer op de shuttle bus gestapt. Haha bij Sunset Campground (de andere camping) zijn we uit gestapt en via de meadows waar de prairie dogs zitten terug gelopen.  Eenmaal terug bij de camper hadden we geen zin in koken en zodoende hebben we  een soort van tapas gemaakt en gegeten.

Hopelijk gaat het morgen ietsje beter met Marco. We gaan dan richting Escalante Petrified Forest State Park. Het is gelukkig maar een klein tripje.

North Campground Bryce NP plek B46 zonder voorzieningen

Weer: 15 graden met zon, bewolking en hard wind overdag en ‘s nachts rond het vriespunt

Km gereden: 1 km (naar het dumpstation)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Willem en Clasien:
    12 mei 2022
    Verdorie Marco, we hopen dat je heel snel opknapt en voor de rest weer lekker van jullie reis kunt genieten. Liefs !!