Dag 24 26032022 lekker chillen

26 maart 2022 - Tucson, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag hadden we in tegenstelling tot andere dagen niet echt iets op de planning staan… of het moet een middagje zwembad zijn 😜.

Dat plan hebben we uitgevoerd nadat we vanochtend nog even het beddengoed hebben gewassen en boodschapjes gedaan.

Vanavond gaan we weer eten bij het bbq restaurant. Dat is ons goed bevallen en het is gewoon nog te warm om te koken. Goed excuus hè ! 😀😀

Morgen gaan we naar iets koelere oorden en gaan we naar chiricahua national momument. Daar blijven we 2 dagen . Het zou goed kunnen dat we daar geen bereik hebben.

groeten uit tucson waar het nog 32 gr is (17.45 uur)

Overnachting:            KOA Tucson/Lazydays  , plaats 1592.
                                   Met zwembad op de camping.

Weer:                         ochtend 17 gr, middag 34 gr erg warm zonder wind

Gereden:                     26 km

1. May en Corry Derks:
    27 maart 2022
    Hé he ben er eens ff voor gaan zitten om jullie verhalen te lezen. Begonnen bij dag 6! Dat was doorlezen maar ik heb ze allemaal gelezen en de foto's gezien. Een prachtige reis. Geniet nog van de komende tijd 🍀 🍀
  2. Vivianne:
    Lazy days koa is een keurige koa met zonnepanelen. Heerlijk.