Nog 2 weekjes voor Vertrek !

17 februari 2022 - Den Bosch, Nederland

De eerste kriebels komen.. Het is nog 2 weken voor vertrek.
De lijst met To do puntjes hangt inmiddels bij onze computers. Daar waar de afgelopen weken de lijst maar aangroeide met To Do dingen, zien we de lijst nu gelukkig slinken.
Inmiddels hebben we de reispapieren binnen,  Esta en internationale rijbewijzen gereed, de vluchten gaan nog steeds en Amerika is inmiddels ook groen geworden. Je zou zeggen dat het er positief uit ziet.
Het Roadbook voor Amerika is ook af en de papierwinkel is voor zover mogelijk al op orde. Dat heeft wel de nodige toner gekost, maar dat hebben we er graag voor over.

Het enige kleine minpuntje is dat we gisterenavond zagen dat de Luke Airforce days 2022 niet door gaat. Dus helaas gaat Marco de Thunderbirds niet zien en moeten we voor deze 2 dagen nog iets anders leuks verzinnen.
Luke ligt in de buurt van Phoenix dus als iemand nog leuke tips heeft houden we ons aanbevolen ( we gaan daarna nog 3 dagen naar Lost Dutchman SP dus dat staat al op de planning).

Voor wat betreft Europa en Noorwegen zijn we nog volop bezig met de reisplanning en dan met name het gedeelte in Noord Noorwegen. Maar ook daar gaan we uit komen.
Komende week staat in het teken van het afronden van het Roadbook van Europa.
Vanaf volgende week vrijdag hebben we officieel vrij en kunnen we onze koffers etc gaan inpakken.

Kortom tot op heden gaat het gestaag de goede kant op en op naar 3 maart wanneer ons Avontuur echt gaat beginnen !

1. Theresa:
    17 februari 2022
    Mooi vooruitzicht, nog even de laatste loodjes en dan op naar een mooie reis, geniet ervan, ik zal jullie reisverslagen weer met veel plezier lezen
  2. Maria Meulepas:
    17 februari 2022
    We gunnen jullie het zo maar och wat zullen wij jullie missen.We gaan jullie volgen en veel face timen .
  3. Dickie van Wijk:
    Misschien is de sterrenwacht op Kitt Peak iets voor jullie
  4. Ingrid:
    17 februari 2022
    Oh dat gaat snel nu! Veel plezier met de laatste voorbereidingen en daarna lekker genieten. 👍🏼😃
  5. Willem en Clasien:
    17 februari 2022
    Wat jammer voor Marco de Luke Airforce days niet doorgaan, maar jullie zullen ongetwijfeld iets anders moois vinden. We moeten Jan en Maria helaas gelijk geven, ook wij zullen jullie ontzettend missen, de koffie met iets lekkers, het ene borreltje en niet te vergeten de potjes perudo en kezen. We zullen de draad weer oppakken als jullie weer thuis zijn. Maar voor nu vooral lekker genieten.
  6. Marion Heres:
    17 februari 2022
    Heerlijk en ook de voorpret is fijn! veel veilige en mooie kilometers toegewenst 😊