11-07. We kunnen het zo wel hebben 🤪

11 juli 2019 - Calgary, Canada

Ook vandaag is de biologische klok netjes op tijd en om 6 uur worden we wakker en besluiten op te staan . De wekker zou immers toch om half zeven aflopen en slapen doen we toch niet meer.

Na de laatste dingetjes in de reistassen te hebben gedaan wordt het tijd voor een kopje koffie, worstenbroodje en uiteraard het krantje . Wat heerlijk opstarten zo en fijn dat we niet midden in de nacht weg hoeven.

Clasien en Willem komen ons om 7.45 ophalen en stipt op tijd staan ze voor de deur . Wat fijn dat ze ons weg brengen!

De reis gaat voorspoedig en zo zijn we voor 9 uur op Schiphol . Inchecken en bagage controle gaan heel snel , maar ja als je business class vliegt heb je ook je eigen incheck balie en tassencontrole.

Daarna zijn we naar de KLM lounge gegaan en hebben daar heerlijk ons tegoed gedaan aan ontbijtje , champagne en soepje . Haha wat wil je nog meer. Na heerlijk relaxen kunnen we op tijd boarden en wauw wat een ruimte hebben we in de business class . Marco probeert meteen zijn stoel uit en ligt direct gestrekt ! Haha echt wel grappig. Dat wordt straks zeker een dutje doen.

Om 13.30 komen we aan in Calgary en na eventjes wachten op de hotel shuttle komen we aan bij Hilton garden inn ! Jippie ze hebben een zwembad.

Na snel de tassen op de kamer te hebben gezet gaan we zwemmen , maar het water is echt koud. Gelukkig hebben ze ook een whirlpool en hebben daar even ingezeten.

Daarna hebben we het bed uitgeprobeerd en het slaapt prima 😜.  We hebben in het hotel wat gegeten en zijn nu terug op de kamer. We gaan nog even tv kijken en dan naar bed . De luiken vallen bijna al dicht . Het is nu hier 20.00 uur terwijl het in Nederland 4.00 in de nacht is .

Morgenvroeg om 07.45 moeten we paraat staan . Dan komen de shuttle ons ophalen voor het ritje naar het camper verhuur bedrijf . Dan mogen we onze kleine brandweerwagen ophalen en 30 dagen rondtouren ! We hebben er zin in !

Ps vanavond geen potje 1000en . Dus de tussenstand is nog 0-0!

1. Cees Heystek:
    12 juli 2019
    Een fijne vakantie in een mooi stuk van Canada en geniet ze!!
  2. Marga:
    12 juli 2019
    Een hele fijne vakantie en lekker genieten.