10-07 Dagje voor vertrek

10 juli 2019 - 's-Hertogenbosch, Nederland

Ook dit jaar hebben we gekozen om voor een maandje richting Canada en Amerika op te gaan. Afgelopen jaar waren wij onder de indruk van Mt Rainier NP  echter we waren wat vroeg zodat de velden nog niet allemaal in bloei stonden. Goede reden om dit jaar terug te gaan. We hebben gekozen voor bekende en onbekende plekken.

En zoals gebruikelijk is de biologische wekker om 6 uur wakker. We na een heerlijke douche zijn we nu de laatste spullen aan het verzamelen, de laatste wasje aan het draaien en checken of we alles hebben. Geloof wel dat dat goed gaat komen. We hebben immers een pinpas ;-).

Morgen vliegen we met de KLM richting Calgary waar we 1 puntje van onze bucketlist af kan en dat is dat we een keer Business Class wilde vliegen. Dat gaat morgen gebeuren. We zijn erg benieuwd !

Komende weken zullen we regelmatig jullie op de hoogte brengen van onze avonturen !

1. Sylvia:
    10 juli 2019
    Whoow business class super! Goede reis alvast!
  2. Maria Meulepas:
    Dat komt zeker goed, fijne reis van Jan en Mariaxxxx
  3. Willem en Clasien:
    10 juli 2019
    Heerlijk om al dat reisnieuws weer te lezen. Goede reis en heel veel plezier. We missen jullie nu al🤗
  4. Willem en Clasien:
    10 juli 2019
    Heerlijk om al jullie reisnieuwtjes te gaan lezen, zo zijn we er een klein beetje bij. Goede reis en heel veel plezier. Missen jullie nu al een beetje.
  5. Gerrie:
    Veel reis plezier
  6. Ellen:
    10 juli 2019
    Goede reis en fijne vakantie xxxx
  7. Carin:
    10 juli 2019
    Super om weer al jullie reisverhalen te kunnen lezen. Veel plezier. Angeliek: niet te veel Bridget Jones films kijken he.
  8. Angeliek Meulepas:
    10 juli 2019
    Nou caatje , als ze die draaien in het vliegtuig ben ik onder de panne 😜😜
  9. Angelique:
    10 juli 2019
    Goede reis ben benieuwd wij gaan volgend jaar september Canada Amerika doen
  10. May en Corry Derks:
    10 juli 2019
    Fijne vakantie en geniet van de business reis!
  11. Erica de Jong:
    11 juli 2019
    Fijne vakantie Angeliek en Marco! Ik lees graag met met jullie reisverhalen...! Geniet van de business class vlucht ;-)
    !
  12. Pauline:
    12 juli 2019
    Veel plezier, leuk dat ik weer mee op reis mag :)
  13. Nicole Ubachs:
    13 juli 2019
    Leuk om jullie te mogen volgen!