Cruise deel IV

2 augustus 2015

Onze cruise zit er helaas op. We hebben het super naar ons zin gehad op deze cruise. Alles was in de puntjes geregeld dat het zeker niet de laatste cruise is die we gemaakt hebben.
In Barbados hebben we nog een lekkere zeiltocht gemaakt, waarbij Angeliek nog even is wezen snorkelen. Zij heeft onder water inderdaad nog een grote schilpad gezien!! .een hele mooie ervaring.
Daarna nog lekker wezen zwemmen bij een van de mooie stranden en op terugweg naar het cruiseschip de nodige reggae muziek en de cocktails met rum die gretig aftrek vonden bij de gasten.
's Avonds wederom lekker gegeten en een theatershow Inventation to Dance gezien. Wederom een hele mooie voorstelling. Daarna een speciale trivia bezocht over Michael Jackson. We hadden 9 van de 15 nummers goed niet slecht toch!!. Als klap op de vuurpijl gaf de presentator nog een MJ showtje weg. Woowww kei goed! !. Ik denk dat hij hiermee moeiteloos Idols zou hebben gewonnen!!!
Vrijdag hebben we lekker gerelaxed op de boot. Dat wil zeggen dat we bijna de gehele middag op een ligstoel bij het zwembad hebben gelegen hahaha....heel vervelend!! uiteraard met een Mojito. In de avond moesten we helaas onze koffers pakken en vanmorgen vroeg om 8:15 uur zijn we van de boord gegaan. Dat ging soepeltjes dat we om 11 uur al bij onze gate waren op de luchthaven van San Juan
Het is nu nog een kleine twee uur vliegen naar New York om daarna snel over te stappen op onze vlucht naar Amsterdam
Tot zo!!
Doeiiiii veel liefs van ons

1. Brechje Lubse:
    2 augustus 2015
    Een geweldige honeymoon hebben jullie gehad en erg leuk dat we hier deelgenoot van mochten zijn. Voor nu een hele goede reis en waardevolle herinneringen. Blijf nog maar lekker lang nagenieten van alles. Dikke kus van ons