13-07 Camping ingeleverd in Seattle

13 juli 2018 - Seattle, Washington, Verenigde Staten

We hebben net de camper ingeleverd en wachten nu op de taxi naar ons hotel. We gaan vanmiddag nog even Seattle bekijken. Morgenochtend vliegen we weer terug naar Nederland. Zondagochtend landen we op Schiphol.

De mooie verhalen van de afgelopen dagen volgt snel. Het gaat met ons super!!
Tot snel liefs van ons

1. Willem en Clasien:
    13 juli 2018
    Voor jullie is het afscheid nemen van een heerlijke tijd. Wij vinden het wel fijn dat jullie weer naar huis komen want we hebben jullie echt wel gemist.
  2. Carin:
    Geniet nog van jullie laatste dag. Ik vind het gezellig dat jullie weer thuis zijn. Gezellig bijkletsen en borrelen. Goede reis terug.
  3. Ellen:
    14 juli 2018
    Ik heb genoten van jullie geweldige vakantieverhalen en prachtige foto's. Geniet nog van de laatste plek in Amerika en ik wens jullie een goede relaxe vlucht naar huis!
  4. Rob:
    Wat vliegen de weken voorbij zeg !
    Nou kom maar snel deze kant op het is hier heerlijk zomerweer !
  5. Brechje Lubse:
    14 juli 2018
    Nog even genieten daar! En super leuk hoe wij van en met jullie mee hebben kunnen reizen tijdens die geweldige trip.
    Tot snel weer ook en een hele goede reis ☀️😎😘