08-06 Buffalo bill State park (Cody) - Yellowstone National park ( canyon village)

8 juni 2018 - Yellowstone National Park, Wyoming, Verenigde Staten

Nadat we gisterenavond nog bij het kampvuur hebben gezeten waar de temperatuur nog aangenaam was, harden we in bed het dekbed nodig . Het koelt hard af in de nacht . We zitten ook op hoogte ( tussen de 2200 en 2500 meter).

Vandaag hebben we een korte rit op het programma staan naar Yellowstone waar we vandaag mud volcano en Yellowstone canyon bezoeken . Onderweg zien we weer vele Buffalo’s en het blijft mooi om te zien. Ineens zien we een file van auto’s en blijkt er een gold Eagle te zijn gespot . Dus hup camper aan de kant en kijken maar. We zien hem alleen van heel ver af . Dat halen onze lenzen van de camera niet !

Daarover gesproken verbleekt onze foto camera bij al dat geweld van andere fotografen . We zien lenzen van ruim een halve meter lang die worden ondersteund met plaatmateriaal . Maar goed het gaat ook om de herinnering en we zijn geen professionals!

Mud volcano is mooi maar het stinkt wel . Een sch...tje valt hier niet op 😉😉. Overigens hebben ze ook sour Lake . Als je daar in valt blijft er niet van je over zo zuur is het water . Maar mooi van een afstandje bekijken !

Daarna hebben we de Yellowstone canyon bezocht . Het blijft mooi en we zien ook de bekende Japanners hier ! Blijft bijzonder om te zien hoe ze overal gewoon voorkruipen, maar goed we hebben de tijd.

In de avond hebben we kampvuur gemaakt hoewel dit moeizaam ging . De grond was nog wat nat en links en rechts ligt er nog sneeuw op de camping . We zetten door en met het nodige geduld hebben we heerlijke gebbq met groentespiezen en entrecote !

Qua spelletjes staat het 2-0 voor Marco met duizenden en Angeliek leidt met 3-1 met Yatzee

1. Carin:
    10 juni 2018
    Wat lees ik nu Angeliek?! Sta jij achter met duizenden?! 😲🙃😁
  2. Maria Meulepas:
    11 juni 2018
    En niet vergeten naar de arena van Cody te gaan, je moet het mee gemakt hebben het gevecht met de stieren.Nog 2 weekjes!