05-07 Crater Lake

7 juli 2018 - Crater Lake, Verenigde Staten

Vanmorgen lekker ontbeten buiten. De zon kwam al lekker door en de lucht was weer hemelsblauw. Er waren toch nog aardig wat plekken onbezet gebleven.
Vandaag gaan we een rondrit maken om de oude vulkaankrater heen. We zijn begonnen bij de Lodge waar we meteen ff gebruik gemaakt hebben van de gratis WIFI. Eerst hebben we de Heuveltjes gefacetimed. Die waren lekker uit eten en toen hebben we de Hogendoorntjes een fijne vakantie toegewenst. Nog ff heerlijk buiten in de schommelstoelen gezeten met een lekker kopje koffie. Heerlijk!!
Daarna toch ook maar ff genoten van het uitzicht. Wooowww wat een blauw water bijna onnatuurlijk. Na de vanzelfsprekende foto's en selfies zijn we in onze campers geklommen. We hebben de oost RIM route genomen zodat de zon mooi achter ons staat en we mooie foto's kunnen maken. Pfff wat een smalle bochtige wegen en weer enorme gaten en verzakkingen in de weg. Gelukkig was het niet zo druk dat we grotendeels de hele wegbreedte maar gebruikt hebben -:). Na verschillende stops bij de outlooks hebben we in het begin van de middag heerlijk geluncht aan de noordzijde van de krater!!

In de middag zijn we doorgereden naar onze camping bij Susan Creek. Wat een mooie en kleine camping. Helemaal opgenomen in de bossen en in de buurt loopt een mooi riviertje. Het was inmiddels al behoorlijk warm geworden, dat we besloten om lekker aam het riviertje te gaan zitten met een biertje en bierworstje. Top idee Maria!! De BBQ smaakte heerlijk en we zijn weer pyromaantje gaan spelen.

Trouwens voor de liefhebbers van Duizenden en Yatzee. Ik denk dat die competitie is gespeeld!!. Sorry!! We zijn nu druk bezig met Rikken hahaha

1. Carin:
    7 juli 2018
    Da's toch jammer van dat duizenden en yathzee. 😁🙃