31-05 Amsterdam

31 mei 2018 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Vandaag geen wekker zetten maar uitslapen. Hoewel dat laatste maar tot 7 uur duurde 🤔.

Het is gelukkig iets minder warm dan afgelopen dagen en we gaan met krantje en koffie op ons terras zitten . Genieten dat de vakantie is begonnen ! Daarna nog even door het huis stofzuigen , laatste spulletjes in de bagage en we zijn klaar voor vertrek . Wonderbaarlijk genoeg komen we allebei niet aan het maximum gewicht voor de koffer. We denken na wat we vergeten zijn maar kunnen eigenlijk niet iets bedenken , dus dan maar extra schoenen, handdoeken, shirtje etc . Bepakt brengen onze lieve buren ons naar het station en pakken we de trein. Op Schiphol checken we in, in het hotel en vieren dat we vakantie hebben met een lekkere cocktail . Dat zullen we niet de laatste worden van deze vakantie 😉😉. Nog even vliegtuigjes kijken (Marco zijn hobby ) en dan gaan onze luikjes dicht . Morgenvroeg kunnen we relaxed opstaan en naar de luchthaven wandelen !

Oja helaas nog geen spelletjes gespeeld, we hebben we wel bij !👍🏻👍🏻

1. Brechje Lubse:
    1 juni 2018
    Have fun! Goede reis en heerlijke genieten.
  2. Martijke van Laarhoven:
    1 juni 2018
    Super, lekker ontspannen op vakantie. Zeker na die "KLEINE" cocktails😋. Veel plezier van ons vanuit het benauwde Oss. We houden jullie blogs goed in de gaten. Geniet ervan😎😎
  3. May en Corry Derks:
    1 juni 2018
    Een hele goede vlucht gewenst!