21-06 North Rim Grand Canyon

21 juni 2018 - North Rim, Verenigde Staten

Tegen 8 uur zijn we weggereden uit Paria Outpost. Helaas waren de eigenaren niet aanwezig dat we ze helaas niet nog een keertje persoonlijk konden bedanken voor de supergave trip en gastvrijheid. Doen we dan nog wel ff met een mailtje.

Aangezien we vergeten waren brood uit te halen zijn we in Page gestopt bij de Subway. Lag toch op de route!! Daarna via de US89A naar de North Rim van de Grand Canyon. Sorry dat ik het zeg maar wat een waardeloze weg. We werden weer flink.door elkaar geschud. Zelfs ik schaam me voor het aanbieden van deze weg aan de weggebruiker. Trump koop dan maar wat minder JSF's en stop het geld maar in de wegen. Maar nadat het kookpunt bereikt was de afslag naar de Grand Canyon...ooohhhh wat fijn een strakke plaat asfalt. Het humeur van Marco ging met sprongen voorruit. Met Angeliek wat minder want ze voelde zich niet zo lekker. Waarschijnlijk is het broodje niet lekker gevallen en wellicht ook de hitte die meespeelt. Weer ruim boven de 35 graden!!

Tegen 13 uur waren we op onze camping. Heerlijk een plaatsje tussen de bomen met uitzicht op Grand Canyon. Angeliek weer helemaal top geregeld!! Na de late lunch in de Lodge en na 2 paracetamol ging het met Angeliek ook weer beter. Helaas vandaag geen kampvuur en BBQ. Verboden door het droge weer. Er is in de winter bijna geen neerslag gevallen en nu is alles gortdroog. Gelukkig hebben we onze eigen mobiele keuken mee en hebben we een simpele maar lekkere maaltijd op.

In de avond nog even gekeken naar de zonsondergang in de Grand Canyon en zijn we vroeg gaan slapen. Het koelt gelukkig op hoogte in de nacht flink af!

1. Rob:
    24 juni 2018
    Buitenaards mooie foto’s !!